Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού στην Αγγλία

Ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνετε όταν θα έρθετε στην Αγγλία είναι το άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού.
Δυστυχώς άλλη μια διαδικασία επίπονη και χρονοβόρα αλλά μέγιστης σημασίας.
Οι Τράπεζες που έχετε να επιλέξετε κυρίως είναι οι:

1)www.hsbc.co.uk

2)www.natwest.com 
3)www.barclays.co.uk 
4)www.lloydstsb.com




Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για το άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού είναι:


1) Διαβατήριο

2) Λογαριασμός ρεύματος, νερού, τηλεφώνου ή τηλεόρασης(μόνο η barclays).
3) Συστατική επιστολή από τον εργοδότη σας.
4) Το συμβόλαιο του σπιτιού σας αν νοικιάζετε σπίτι από τον δήμο και όχι από ιδιώτη.



Το βασικό πρόβλημα που αντιμετώπισα εγώ ήταν ότι δεν είχα χρόνο να περιμένω τους λογαριασμούς να έρθουν στο όνομά μου και έπρεπε να κινηθώ γρήγορα ώστε να μπορέσω να μεταφέρω τα λεφτά μου από Ελλάδα αλλά κυρίως για να πληρωθώ.


Η λύση ήταν η Barclays καθώς ήταν η μόνη που δεχόταν το λεγόμενο TV Licence το οποίο μπορείς να το εκδόσεις άμεσα απλά μπαίνοντας στην διεύθυνση http://www.tvlicensing.co.uk/  και πληρώνοντας το τέλος που αντιστοιχεί στο σπίτι σου.


Προσκομίζοντας τα παραπάνω δικαιολογητικά τότε σου ανοίγουν δύο λογαριασμούς. Έναν τρεχούμενο και έναν ταμιευτηρίου. Επίσης σου δίνουν και μια Visa Debit η οποία θα καταλάβεις στην πορεία ότι είναι πολύτιμο εργαλείο στην νέα σου ζωή καθώς τα μετρητά δεν τα δουλεύουν και πολύ εδω.

Για credit card ξεχάστε το για τουλάχιστον 6 μήνες μέχρι να αποκτήσει ιστορικό ο λογαριασμός σας.


Γενικά το τραπεζικό τους σύστημα είναι πολύπλοκο και δεν είναι τόσο εύκολο να ανοίξεις τραπεζικό λογαριασμό στην Αγγλία ή ακόμα και να βγάλεις κάρτα αναλήψεων. Για παράδειγμα πήγα με την γυναίκα μου στην τράπεζα για να την προσθέσω σαν συν δικαιούχο στον λογαριασμό και δεν της έβγαζαν δεύτερη κάρτα γιατί δεν δουλεύει !!!!! Άρα θα πρέπει να της αφήνω την δική μου κάρτα ή να κάνει αίτηση για μια απλή κάρτα αναλήψεων(ούτε καν visa pre paid) και να βγάζει λεφτά μόνο από ΑΤΜ!

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ειμαι 2 μηνες στο λονδινο και εργαζομαι σαν nanny.μπορω να πω πως διαβασα προσεκτικα οσα αναφερεις και σε καποια πραγματα δεν συμφωνω.λοιπον ξεκιναω απο εδω το πρωτο μου σχολιο.πηγα στην Lloyds και εδωσα την διευθυνση της φιλης που με φιλοξενει την ταυτοτητα μου και τιποτα αλλο και ανοιξα λογαριασμο μεσα σε 15 λεπτα.μου ειπαν οτι οταν θα εχω διευθυνση δικια μου και τηλεφωνο να παω να τα συμπληρωσουν αυτα............

vosser είπε...

Καλησπέρα.

Κατ αρχήν χαίρομαι που δεν ταλαιπωρήθηκες. Οντως την Lloyds δεν την είχα επισκεφτεί και ευτυχώς μας έδωσες μια χρησιμη πληροφορία. Μακάρι να το ήξερα τότε αλλά και πάλι στην περίπτωση μου επειδή δεν με φιλοξενούσε κανείς δεν είχα την επιλογή αυτη. Μια ερώτηση μόνο, χρειάστηκε κάτι από την φίλη σου σαν επιβεβαίωση οτι σε φιλοξενεί ή όχι?

Ανώνυμος είπε...

Δεν ζητησαν τιποτα απο την φιλη μου που να επιβεβαιωνει οτι μενω εκει το μονο που μου ζητησαν ηταν ταυτοτητα και τιποτα αλλο ενω στην τραπεζα που ειναι χρονια η φιλη μου και ηρθε μαζι μου για να με συστησει μου ζηταγαν ενα σωρο χαρτια που δεν ειχα.και να σου πω και το αλλο που μου το ειπανε απο την τραπεζα αν σε δεχτει μια τραπεζα τοτε σε δεχονται ολες.ευχαριστω και χαιρομαι που βοηθησα εστω και λιγο

Giannis είπε...

Μπορω να ανοιξω λογαριασμο στην Lloyds μονο με την ελληνικη ταυτοτητα??Πηγα σε αλλες τραπεζες και μου ζητουν διαβατηριο γιατι λεει η ελληνικη ταυτοτητα δεν εχει expiry date και δεν την δεχονται!Προσφατα ηρθα στο Λονδινο και δυσκολευομαι να ανοιξω τραπεζικο λογαριασμο μιας και δεν εχω λογαρισμους στο ονομα μου σαν αποδεικτικο κατοικιας και το διαβατηριο μου ειναι λιγμενο.....οποιαδηποτε συμβουλη και βοηθεια ειναι καλοδεχουμενη!!
Ευχαριστω εκ των προτερων!!

vosser είπε...

Καλημέρα. Κατ αρχήν πρέπει να βγάλεις διαβατήριο. Για πολλούς λόγους. Πλέον δεν είσαι εδώ για διακοπες αλλά μόνιμα και το διαβατήριο είναι απαραίτητο. Οσον αφορά τον τραπεζικό λογαριασμό στην ανάρτηση ανέφερα την προσωπική μου εμπειρία. Μια φίλη ανέφερε ότι η Lloyds ειναι πιο ευέλικτη.
Πετάξου και ρώτα.
Ενημέρωσε μας για την όποια εξέλιξη για να ξέρουμε.

Giannis είπε...

Καλημερα!
Ευχαριστω πολυ για την συμβουλη σου,θα το λαβω υποψιν και θα ανανεωσω το διαβατηριο μου μεσω προξενιου.......νομιζα πως λογο Ε.Ε. δεν θα εχω προβλημα με την ταυτοτητα!Οσο αφορα την εκδοση ΝΙΝ και UTR μπορεις να μου δωσεις καποιες πληροφοριες το αν ειναι ευκολη η εκδοση τους και αν υπαρχει περιπτωση να μου αρνηθουν να μου εκδοσουν,μιας και ακουω οτι εχουν σφιξει τα πραγματα και ποσο καιρο περνει η εκδοση τους!
Χωρις αυτα δεν δεχονται να ξεκινησω δουλεια την οποια εχω μεγαλη αναγκη να μπορω να θρεψω την οικογενεια μου που εχω αφησει μακρυα ψαχνοντας ενα καλυτερο παρον και μελλον!
Χιλια ευχαριστω για τις συμβουλες σου!!Οτι νεο εχω θα ενημερωσω!

vosser είπε...

Κατ αρχήν NIN θα βγάλεις είτε μέσω της εταιρείας που θα δεχθεί να σε προσλάβει είτε πηγαίνοντας σε ένα jobcenter και κάνοντας αίτηση. UTR δεν χρειάζεσαι εφόσον θα δουλέψεις ως μισθοτός. Δεν νομίζω να σου αρνηθούν. Αν αναφέρεσαι σε σημερινά δημοσιεύματα ακόμα δεν έχει ψηφιστεί τίποτα οποτε μην αγχώνεσαι.
Καλή επιτυχία αδερφέ και πάνω από όλα υγεία και κουράγιο.

Giannis είπε...

Ευχαριστω για αλλη μια φορα για τις τοσες χρησιμες πληροφοριες...μου δινουν κουραγιο και ελπιδα!Να εισαι καλα αδερφε!

Giannis είπε...

Σήμερα πήγα στην Lloyds και μου άνοιξαν λογαριασμό μόνο με ταυτότητα και δίχως αποδείξη κατοικίας!
Ευχαριστώ πολύ γιά τις χρησιμές πληροφορίες και τις συμβουλές σας....να είστε καλά αδέρφια!
Εμεινέ μόνο το ΝΙΝ....θα ενημερώνω γιά τις εξελήξεις!

Ανώνυμος είπε...

Μάιος 2013: LLoyds ανοίγεις λογαριασμό (current ή/και savings) μόνο με διαβατήριο (διεύθυνση έδωσα το ξενοδοχείο) μέσα σε 15 λεπτά. Οι κάρτες cashcard και debit card παραδίδονται στη διεύθυνση που έδωσες εντός 1 εβδομάδας.

Ανώνυμος είπε...

"Μάιος 2014" είναι το σωστό για παραπάνω!

Ανώνυμος είπε...

gia sas,ime fititria k ir8a agglia gia 3 mines, meno stis esties t panepistimiou.i karta m ligi telos tu mina k 8elo na ani3o ena logarismo k na paro k mia kenurgia visa card efkola k grigora.mporite sas parakalo na m protinte kapia trapeza a3ipisti ala na min ine xronovora..efxaristo ek tn proteron

Ανώνυμος είπε...

giannis stin lloyds pou anoikses ton logariasmo posa xrimata s zitisan na baleis ? genika stin lloys simera posa xrimata zitane gia anoigma logariasmou?kserei kapoios?

Giannis είπε...

Den mou zitisan katholou xrimata na katatheso oute kai gia to anoigma logariasmou.....an sou zitan xrimata kapoios prospathei na se eksapatisei

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΝΕΟΙΔΡΥΘΕΙΣΑΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Animated Social Gadget - Blogger And Wordpress Tips