Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Αγορές στην Αγγλία(Supermarkets)


Τα ψώνια στην Αγγλία είναι πραγματικά μια εμπειρία που χρήζει δικιά της ανάρτηση.

Θα τα χωρίσω σε κατηγορίες ανάλογα τον τύπο αγορών.

Θα ξεκινήσω λοιπόν σε αυτή την πρώτη ανάρτηση με τα Supermarkets.

Στην Αγγλία υπάρχουν οι εξής μεγάλες αλυσίδες Σουπερμάρκετ. Η ταξινόμηση είναι από την ακριβότερη στην φθηνότερη


1)Waitrose http://www.waitrose.com/ 
2)Morrison's http://www.morrisons.co.uk/ 
3)Sainsbury's http://www.sainsburys.co.uk 
4)Tesco http://www.tesco.com/ 
5)Asda http://www.asda.com/ 

Από το 1 μέχρι το 5 η διαφορά στην ποιότητα είναι περίπου 20% και οι διαφορά στις τιμές είναι περίπου 30%. Προσωπικά προτιμώ τα Sainsbury's γιατί μου θυμίζουν τον Σκλαβενίτη και τα Tesco γιατί έχουν την μεγαλύτερη ποικιλία από όλα.

Τα θετικά των Σουπερμάρκετ στην Αγγλία είναι:
1) Προσβασημότητα και Ποικιλία. Θα βρεις παντού από μικρό συνοικιακό που έχει τα βασικά(λίγο μεγαλύτερο από το μπακάλικο που έχει ο καθένας μας στην γειτονιά του) μέχρι το Mega που έχει μέσα τα πάντα, από Τρόφιμα κάθε λογής μέχρι οικιακά και ηλεκτρικά
2) Ώρες λειτουργίας. Από τις 07:00 μέχρι τις 22:00 ή 00:00 ή 24ωρα μερικά. Εδώ είναι το οξύμωρο. Έχω δουλέψει σε καταστήματα και δεν θα μου άρεσε καθόλου να δουλεύω τέτοιες ώρες. Οπότε δεν θα πω ότι το λατρεύω γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να επισκεφθώ το σουπερμάρκετ τόσο αργά, αλλά δεν παύει να είναι ένα πλεονέκτημα.
3) On line shopping!!!! Το λατρεύω. Όλα τα είδη, με τιμές live, με προσφορές live, τα παραγγέλνεις από το σπίτι σου και σου τα φέρνουν την επόμενη μέρα στο σπίτι σου την ώρα που θες. Ο χρόνος που εξοικονομείται είναι απίστευτος. 
4) Εξυπηρέτηση πελατών. Θα δώσω ένα παράδειγμα. Έχω κάνει παραγγελία 100£ και το φορτηγό που θα μου έφερνε τα πράγματα έπαθε βλάβη. Με πήραν τηλέφωνο να μου πουν ότι θα αργήσουν κανα 2ωρο και για αυτό μου έδωσαν ένα εκπτωτικό κουπόνι για την επόμενη αγορά μου αξίας 25£. Τελικά το φορτηγό δεν θα ερχόταν την μέρα της παραγγελίας γιατί δεν μπόρεσαν να το φτιάξουν. Τηλέφωνο με 1000 συγνώμη και έξτρα δώρο το κόστος αποστολής (5£) και άλλο ένα κουπόνι 10£. Έρχονται τα πράγματα την επόμενη τελικά και να πω την αλήθεια δεν ζορίστικα ιδιαιτέρως αλλά είχα στο μυαλό μου να μην ξαναψωνήσω on line από αυτό το κατάστημα. Το βράδυ μου ήρθε e mail όπου μου πιστώσαν όλο το ποσό της αγοράς μου πίσω στην κάρτα μου γιατί δεν με εξυπηρέτησαν σωστά!! Σίγουρα και στην Ελλάδα θα το έκαναν αυτό!!
5) Τιμές και ποιότητα. Οι τιμές είναι οι ίδιες ή και λίγο χαμηλότερες από την Ελλάδα. Οι προσφορές ανα εβδομάδα είναι πολλές και ποικίλουν. Τα εύκολα παραδείγματα: 2x2 ltr Coca Cola = 3£, γιαούρτι Total 500gr = 1.6£!!! Επίσης εδώ η ιδιωτική ετικέτα δεν έχει καμία σχέση με την Ελλάδα. Για τα πάντα υπάρχει το αντίστοιχο ιδιωτικής ετικέτας σε ποιότητα εφάμιλλη, και όταν λέω εφάμιλλη το εννοώ των επωνύμων, με ένα κόστος 20% φθηνότερο. Για παράδειγμα αγοράζω φέτα Tesco, η οποία όμως παρασκευάζεται από τον Κολιό στην Ελλάδα. Δεν είναι φέτα από το Νοτιγχαμ!!! Ή ελαιόλαδο δικό μας, καλαματιανό, με την ταμπέλα Tesco με 4£ το λίτρο. Ευτυχώς βέβαια για το λάδι έχουν μεριμνήσει οι γονείς από Ελλάδα!!!

Το Σουπερμάρκετ λοιπόν δεν θα σας απασχολήσει. Αντιθέτως μερικές φορές είναι και ένας τρόπος να το ρήξεις έξω ρε αδερφέ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Animated Social Gadget - Blogger And Wordpress Tips